Baharla Doğan


Bahar
Bir kaç gün sonra yeniden doğacaksın
Doğudan haliyle
Her zamanki mahmur gülümsemen
Gözlerimin önünde
Meksikada olsak şimdi
Daha bitmedi derdim sanki

Doğmakla da kalmayacak
Ayağa kalıp haykıracaksın
En tepeye kadar
Yanlış yaşıyoruz diye en başından
84-85'ten beri
Gerçek değiştirmeyecek ama gecikmeyi
Bir kere daha
Kuzey kutbunda olsak şimdi
Hiç değişmemiş derdim sanki

Kaleleri tek tek yakıp
Bana kadar geleceksin
Kutsalları hiçe sayıp
Ağlama lütfen diyeceksin
Mandarin ama benim rüyalarım
Altyazılar senkronsuz
Sabaha kadar ağlayacağım muhtemel
Kırmızı ayın dibinde olsak şimdi
Hala öperdim seni sanki

Söylemedim sana ömrün olmak istediğimi hiç
Dönmedim hiç gökyüzü düştüğünde bile
Kırılsam da göstermedim sana, aşk yüzünden
Bahar geldi ama
Tekrar doğacaksın hayatımdan ayrı
Beraber olsak şimdi
Rüya derdim kendi kendime sanki
Ama açmazdım ağzımı, uyanmayalım diye

Güzel şey hayal kurmak, şiir yazmak
Bir de baharla doğmak
Yeter mutlu olmana, sadece bir şey daha
Ne derlerse desinler
Aşıklar ve şairlere asla inanma.

Yorumlar