Senin Şarkın



Gece düşüyor yavaş yavaş ayaklarıma.
Uyku, savaşmakta beynim hala.
Orada mısın, sisin ortasında?
Sesler, hayır bir şarkı sadece
Birer birer tüm hücrelerimi yakan.
Göremiyorum, heyecanlanmıyorum.
Sesin, hayır şarkın ulaşıyor beynime
Ortak bir coşku iniyor aşağıya kadar
Geceyle karşılaşıyor, soğuyor
Biraz İngiliz hava
Biraz zehirli birlikteliğimiz
İpekten gökyüzü, deri bir toprak
Uçuyorum şarkının içinde hafifçe
Uyuyorum senin içinde gizlice
Engizisyoncular var rüyamda
Bir de şarkın rüzgarın taşıdığı.
Sonumuz yaklaştı galiba
Diyor ağaçtaki kalp derinden.
Bitti zaten, nakarat kreşendo.
Sevmiyorum nakaratları, fısıldayarak.
Kolay bırakmak böyle bir hayatta
Kolay fısıldamak cevapsız
Koşamıyorum, gece ayağımda,uykum ağır
Romantik bir şeyler söylemek istiyorum
Kesilmiş ağaç, gitmişsin sanki
Göz yaşları yıldız çarpmış gibi
Uyanmışım her basit insan gibi
Ne yapacağımı bilmiyorum kendimle
Her yalnız kalmış çocuk gibi
Kış geliyor, götürüyorlar geceyle sonra
Ben kimim diyorum, duyulmuyor.
Tören bitiyor, şarkı bitiyor
Sahne kararıyor.

Yorumlar