Edep Ya Edep


Yaşıyorum, yaşamıyorum
Yaşıyorum, yaşamıyorum
Sebebini bilmiyorum
Sadece kafiye yapıyorum
Uyakla yatıyorum ya da
Çocukları arıyorum
Yağmur yağıyor kaçıyorum
Geceleri yatıyorum
Kendimi hayallere bırakıyorum
Bırakamıyorum
Beynimde bağıranlar
Kafama tükürenler
Edep ya edep
Edep yahu artık
Erkek hepsi, kadınlar bile
Bir fıçının içinde sabah
Kadınım ben diyorum
Küfreden, tekmeleyen
Gölge etme diyorum erkek erkek
Çekiliyor güneş, çıkıyor ay
Uyanıyorum
Küçüğüm annem görüyor beni
Kaçıyorum banyoya
Utanıyorum ağlıyorum
Bağırıyor annem
Bağırıyor ablam
Dövüyor babam
Edep ya evet
Beynim patlıyor
Yaşıyorum, yaşamıyorum
Unutuyorum
Görüyorum, hoşlanıyorum
Seviyorum, öpüyorum
Başka bir şey yapmıyorum
O yapıyor hep
Ne varsa yapıyor
Çok acıyor, çok acıtıyor
Ağlıyorum, gülüyor
Bağırıyorum vuruyor
Ölüyorum doğuyorum
Yaşıyorum, yaşamıyorum
Doktor, babam, polis
Bağırıyorlar başımda
Edep, biraz edep
Hakim vuruyor tokmağı
Edep, edep , edep
Alıyor Süleyman Amca beni
Gülüyor babam, gülüyor dedem
Gülüyor annem, herkes gülüyor
Ben ağlıyorum
Herkes bağırıyor
Edep yahu edep
Edep ille de edep
Varıyorum Süleyman Amcaya
Yaşıyorum, yaşamıyorum
Yaşıyorum, yaşamıyorum
Bitiyorum iki hafta sonra
Küvette kırmızı rüyam
Süleyman Amca başımda
Edep ya edep
Komşu kadınlar fısır fısır
Edep yahu edep
Annem ağlayarak
Edep keşke edep
Okuyanlar hikayemi
Edep illa ki edep
Hoca cenaze namazında
Nasıl bilirdiniz diyor
Konduramıyor merhumeyi
İyi biliyor hepsi edepsizi
Yaşamıyorum artık
Edebiniz batsın

Yorumlar