Her Şeyini Ver Bana


Tüm paranı bana yatırabilirsin
Her şeyini bana verebilirsin
Bir zamanlar olduğun gibi kalabilirsin
Her şeyi isterdim ben o zamanlar
Mutlu olmak isterdim belki sadece
Sen? Bilmiyorum, sadece severdim
Deli gibi, ölü gibi severdim
Hala severim ya, neyse
Tek yaptığımız uyumak şimdi
Tek ihtiyacımız delirmek
Ölesiye delirmek, sevesiye
Hiç bitmeyen bir Daft Punk parçası bu
Sen ve ben, ikimiz, olamamamız
Saklanmaya çalışıyoruz karanlıkta
Ellerimizde iki parça ay ışığı
Gözlerimizde iki parça elmas
Direniyoruz kaderimize
Direniyoruz hayallerimize
Bırakıyoruz kendimizi müziğe
Uyuşuyoruz yavaş yavaş
Ölüyoruz açamadan gözlerimizi
Ölüyoruz göremeden birbirimizi
Ama sen - hala bir şansın var
Üzerimizdeki olanca ağırlığa rağmen.
Her şeyini bana yatırabilirsin
Sadece beni bekleyebilirsin sona kadar
Bir zamanlar olduğun gibi kalabilirsin
Geç değil hiç bir şey için
Dün daha yeni bitti
Yarını kaybedeceğiz zaten
Bugün hayaller var ama
Küçük küçük dünyalar ikimiz için
Kocaman bir resim ya da yıldızlı
Unutma gece daha yeni başlıyor
Tek bir ses yeterli
Tek bir gülüş
Tek bir harf
Tek sen

Yorumlar