Yarım Aşk


Tek gözüm dağlanmış gibi
Ya da sağ yanım inmeli
Hareket edemiyorum sen olmadan
Düşünemiyorum düzgün
Şarkılar var geceler boyu
En kötüsünde bile
Dönmek hayata bilmiyorum
Fark eder mi tekrar tam olmak
Hiç bir şey vermeden, aynı kalarak
Beklemek değişmesini
Bu yarım saçma hayat
Sıkıştığım bu cehennem
Tam da olması gereken belki
Kesik olmalı benim gibileri
Ölü ama göstermeyen
Uyumam lazım ya da sadece
Unutmam için en çok ihtiyacım olanı
Sevgili ne kadar parçalı
Ne kadar lanetli bir kelime
Hele unuttuysa eğer
Hele ağlatıyorsa hala
Uyumam lazım benim de
Sabah olup herkes gelene kadar
Dünya tekrar dönene kadar
Ben seni bırakana kadar
Yeniden olana kadar
Unutana...
Yarım bir insanım artık
Neden bilmiyorum, her şey ayrı
Yas değil, sadece boş vermişlik
Anlamsız oynaşmalar
Fakir sayıklamalar
Dönüyorum bıraktığın gibi
Görüyorum, ama dokunamıyorum sana
Yalanlar sarmış beynimin her yanını
Ulaşmak istiyorum
Arkadaş bile olsa duymak istiyorum
Seni çok istiyorum
Seni çok...
Üç noktalar, çağımızın hataları
Anahtarı olmayanların günahları
Gözler görülmese de sesler var
Gökyüzü ve kalp atışlarından gelen
Tatlı, bilindik sesler
Ellerim havada, bekliyorum
Kazanan yok ama, çok iyi biliyorum
Bırakamıyorum ama
Tek bir harf, mayakovski gibi
Ölene dek bekletecek sesin
Küçük yarım köpeğini

Yorumlar