Unutmaya Çalışma



Ne zaman unutur insan?
İnmeden dibe, nasıl anlayabilir ?
Deli kalamaz mı her şeye rağmen?
Aşık olamaz mı bir hayale?
Korkuyorum
Yapamıyorum bir türlü
Yüzemiyorum denize doğru
Akşamüstü geçmiş, unutuşlar bitmiş
Gece her türlü yaranın tekrar sızladığı
Tutunmaya çalışıyorum gördüğüm tek dala
Sarılmaya çalışıyorum Olvido'nun kollarına
Ne zaman sönecek şu aptal köz
Sirenler ne zaman şarkı söyleyecekler
Benim için, seni unutmam için
Gece yine, gömülüyorum yavaş yavaş
Etrafımda belirsiz anılar dönüyor
Canım yanıyor çarptıkça her biri
İçim acıyor koptukça her parçan
Unutmam gerek ama korkuyorum
Yalnız kalmaktan mı bilmiyorum
Başım dönüyor- başlıyor galiba
Maceram çoktan bitmiş oysa
Yıkılmış duvarım üstüme, kıpırdayamıyorum
Neden hala, peki, giremedim o düşe
Bit artık, acı biraz amansız gece
Biliyorum, sabah amnezi kokusuyla başlayacak
Yaşam en azından aydınlıkta umursamayacak
Belki de unutacağım yarın olunca
Unutabilir mi hiç bir zaman insan?
Bilmem, düzelecek mi bu havalar?
Gelir misin güneş doğunca tekrar bana?

Yorumlar