Bugün Perşembe


Bugün perşembe
Bir şeyler olması lazım belki
Eskiden olduğu gibi
Güzel bir şeyler hissetmem lazım
Kader, aptallık, ne denirse densin
Ne istediğini bilememek bile olabilir
Şımarıklık ya da
Ama bugün perşembe
Ve ben aynıyım dünle
Aynı gökyüzüne bakıyorum
Aynı zamanda kapanıyor gözlerim
En az dünkü kadar ölüyüm yine
En az dünkü kadar yalnız
Artık istemiyorum belki perşembeleri
Eskisi kadar istemiyorum bulunmak
Gülümsemem gerekmiş galiba
Sahte de olsa kahkaha atmam
Tek şey istesem de ağlamamam
Bir anlam çıkarmam hayattan
Olması gerektiği gibi yaşamam lazımmış
Bugün perşembe
Çok oldu anlamsız kaldığımdan beri
Alışamadım ama,
Hala bir şeyler arıyorum perşembeleri
Değişik bir şey olsa sadece
Eskiden, bildiğin şeylerden
Çekiç her başıma indiğimde
Bir sayfayı daha yırtıyorum takvimden
Unutmaya çalışıyorum dibe inerken
Olmaması gereken her şeyi
Güzel aslında, sıfır beklenti
Bugün perşembe ama
Olmasaydı keşke

Yorumlar