Ya da Sadece






Ben hiç sevemedim aşk şarkılarını
Gereksizce savrulan sonbahar yapraklarını
Hayati semboller yarından haber getiren
Ya da sadece veda edememek güneş batarken
Bir mimar vardı en baştan beri
Neyi nasıl oluşturduğunu kimsenin bilmediği
Beynim uzakları isteyen nemli gözlerde
Ya da sadece durmak istiyorum hep olduğum yerde
Çocuklarda başlıyor başka bilinmezler
Daha yalnız oluyor bu saatlerde gölgeler
Sonsuzluğa uçuşan o sarı yaprakların üstünde
Ya da sadece hayatta kalabilsem önceki günde
Sokaklarda tekil insan sesleri
Hafta sonu yeni bitmiş, hayaller yine gizli
Dertler, kadınlar, aşklar, ölümler
Ya da sadece bitmek bilmeyen imkansız denemeler
Belki tek istediğim, başka bir yer henüz bilmediğim
O mimarda düşlediğim, o gözlerde beklediğim
Ama kimse yok yollarımda o üzgün gölgelerden başka
Ya da sadece tek başına kalıyorum o eski fotoğrafta
Farklı şarklılar dinliyorum artık uyumadan önce
Farklı rüyalar görüyorum aysız uzun gecelerde
Farklı mevsimleri yaşıyorum aşktan uzakta
Ya da sadece bildik umutsuz bekleyiş, yine tek başına

Yorumlar