Sev beni Ya da Öl


Sev beni ya da öl
Diye bir iksir varmış eskilerde
Bir şarkıda kulağıma çalındı
Gereksizce bu gece
Saçma dedim en başta
Ne gerek vardı benim için ölmeye
Olanaksız bir şey bizinki sonuçta
Çölde yağmur gibi belki de
Anlayınca olayın saçmalığını
Kovdum getiren çingeneyi ben de
Satamayınca bana şişeyi
Ona götürmüş hemen kevaşe
Demiyorlar boşuna demek ki
Kadın aklı, erkek aklı diye
Bizimki hemen heyecanlanmış
İnanmış gelene koşarak önüne
Vermiş varını yoğunu, almış iksiri
Gönderince kargoyla, içtim ben de güzelce
O kadar demiştim oysa
İnanma diye her önüne gelene
Sonunda kaçtı sahtekar
Zehirlendiğimle kaldım ben de
O kaybetti elinde avuncunda ne varsa
Ölmedim ben de haliyle
Şu aralar deli gibi aşığım
Herkes bunun bilincinde
O sıkıldı ama benden artık
Bıraktı tek başıma gecenin üçünde
Demem odur ki ey okuyucular
İnanmasanız da sev ya da öl diyenlere
Konuşmayın bunları sakın sevgilerinizle
Yok olacak nasıl olsa eninde sonunda
Gerek yok böyle şeylerle hemen bitmesine
Zaten bir işe de yaramıyor hiç
Sevmeme rağmen öleceğim bu gece yine de.

Yorumlar