Dünyanın Dönmesiyle Alakalı Başka Bir Şiir Daha


Dünyayı durdurmak istemiştim zamanında
Çok mu küçüktüm, sanmıyorum
Başaramadım tabi, süpermen miyim ben?
Başka herhangi bir şeyi başaramadığım gibi
Dönüyor hala majesteleri bana aldırmadan
Ben de mutlu olmanın yollarını arıyorum
Tek başıma değil ama
Bir anlam ifade etmiyor tek başıma mutlu olmak
Başka bir görüş ağırlıkta şu anda
Ne kadar mutsuz olsak da
Tüm dünyada bir tane bile iyi insan yoksa bile
Şimdiki gibi ellerimiz bağlansa
Dilimiz tutulsa da o kötüler tarafından
Durduramadılar daha dünyayı benim gibi
Dönüyor kimseye aldırmadan
Ay da peşinde
Diyorlar ki artık
Dünya döndükçe böyle umarsızca
Mutluluğu getirecekmiş eninde sonunda
Tıpkı şarkıdaki gibi
İnanmıyor tabi bunla aklı başında insanlar
Akılları başlarında çünkü onların
Bizim öyle bir sorunumuz yok ama
Aklımız birbirimizdeyken böyle
Her türlü saçmalığa varız demişken ta en başta
Hayat da bu kadar aptal ve kısayken
Güzel değil mi böyle bir ışık
Dünya dönüyormuş hala - destekliyorum ben de
Ben de umutluyum artık
Belki de uzakta, tünelin sonunda
Görebilirim seni o bildik gülümsemenle
Şarkıda söylediği gibi

Yorumlar