Başka Bir Akşamüstü Şiiri


Farklı dakikalarda buluyoruz birbirimizi
Farklı türleriyle sevginin belki
Hep aynı olanı arıyoruz aslında
"Those were the days" çalsın istiyoruz kulağımızda
Huzur doğrusu değil ama ilk akla geleni
Bağımlılık belki dışarıdan bakıldığında
Değil ama, her zaman olduğu gibi
Bilmediğim başka bir kelime daha, insanlara özgü
Bir kaç dakika daha geçiyor
Yine yakalayamıyorum seni
Hayaller kuruyorum belki de sadece
Gözardı edilebilir hayaller
Benim için değil ama
Farklı yerlerdeki, farklı insanlarız
Aynı anı bir türlü bulmayı başaramamış
Belki de tek istediğimiz görünmemek sevgiye
Kime kaldığını bilemediğimiz
Başka bir dakika, başka bir heyecan
Aslında hiç bir şey yok, başka bize kalan
Zaten biz diye bir şey de yok diyeceksin hemen
Orada olmam sadece tesadüfi
Günlerin, dakikalarım, anların getirdiği
Biliyorum ama...
Tamam, saymayacağım artık günlerini
Bıraktığın andayım zaten ben hala
Kimse söylememişti hayatın devam edeceğini
Oyun oynuyorum hem ben aynamla
Tek rakibim kendimim artık,
Yeniliyorum ama sürekli ona da
Dakikalar geçiyor, oyun bitiyor
Ben hala sende, sen hala yansız
Kimsede en ufak bir umut yok
Günler artık hep eksik geçiyor
Sonra bir şey oluyor, ben düşüyorum
Yine de hayat akıp yolunu buluyor
Olması gereken farklı evren, farklı ömürlerde
Yine aynı sıfatla karşımıza çıkıyor
Aslında kaç dakikanın geçtiğini kimse bilmiyor
Bir akşamüstü şiiri daha
Burada, bizsiz hakkın rahmetine kavuşuyor.

Yorumlar