Umut Parçacığı

hope particle ile ilgili görsel sonucu



Yer çekimine yenik düştüğüm akşamdı
Dayanamıyorum daha fazla dediğin hani
Ne bekliyordum ki senden
Olmayacağını bildiğin bir şey için
Neden feda edecektin ki her şeyi
Kayboldun aniden diğer yıldızlar gibi
Maviden başka renk, dünyadan başka gezegen
Kendinden başka hatıra bırakmadan.
Küçücük bir umut parçacığıydı
En baştan beri elimde olan
Aniden çarptığında dünya beni o akşam
Nihayet anladım, her şey değişmişti
Zaten hiç Romeo olamamıştım başından beri
Senin de Juliet'i andırdığın pek söylenemezdi
Ama o parçacık, o umuttu sürükleyen bizi
"Instant Crush" arka planlı bir masalda
Zor tabi normalin barınması böyle bir ortamda
Bir yanda derin uyku, diğerinde dünyanın sonu
Gerçek ve saçmanın birlikteliği de böyle olurdu
Yorulacağın belliydi zaten eninde sonunda
Umarım şu anda çıkıyorsundur normale doğru
Nedense farklı değilim ben o akşamdan sonra
O parçacık hala parlıyor eskisi kadar olmasa da
Bir gün bulacak mı seni, sokacak mı kafama
Yoksa sönecek mi yavaş yavaş, ben anlamıyorum ama
En iyi sen biliyorsun sonuçta beni
Her zamanki gibi, hatırladığın gibi, deliler gibi.
**

Yorumlar