İkimiz Ölünce


Sen ve ben öldükten sonra
(Fazla uzak olmayacak zaten bu hızla)
Biliyorum farklı odalarda uyanacağız
Öyle programlanmışız çünkü
Ayrı olmak için baştan beri
Ayırt edemiyeceğmiz duygularımızı
Puzzle parçaları gibi olacağız birbirimizde
Seninki bol renkli olacak elbette
Arcimboldo tabloları gibi, ama karışık
Neyin ne olduğunu anlayamayacağım hiç
Şu anki gibi bilemeyeceğim hiç bir şeyi
Bense mavisi bol bir Chagal
İlk bakışta çözeceksin hemen
Ama hoşuna gitmeyecek şu anki gibi
Ayrı yataklarda başka bir perşembeye
Doğacağız bilmeden ikimiz de
Sonra?
Sonrası başka gereksiz hayatlar
Başkalarının bizim için yazdığı
Ben yine nefret edeceğim ömrümden
Sen yine sevmeye çalışacaksın dünyayı
Aynı olacak her şey bugünkü gibi
O bekleme odasını hiç göremeyeceğiz
Ben anlamıyorum
Sen istemiyorsun
Ben... galiba gidiyorum

Yorumlar