Gece Sorularıyla Gelir

dark night questions ile ilgili görsel sonucu


Gece,hep bu kadar karanlık olmak zorunda mı?
Geçmiş, hep bu kadar yakın,
Ben bu kadar gereksiz olmalı mıyım sende?
Cennet dünde mi kalacak her zaman?
Gelecek, yaşadıklarımın kefareti mi olmalı?
Yarım hayatlar, tamı oluşturmayacak mı asla?
Aynı kovaya atmayacak mı bizi tutan balıkçı?
Benim için sudan çıkmaya razı olur musun peki?
Yağmur, erkekler ve kadınlar için ayrı mı yağar?
Erkekler ve kadınlar ayrı mı tutulur birbirlerine?
Her gülen eninde sonunda gider mi dünyanızda?
Her giden o turuncu parçayı mı bırakır içinde?
Neden gülmüyor gözlerinin içi artık?
Neden artık bitmişim gibi hissediyorum yanındayken?
Güvenmediğin tek erkek ben miyim artık?
Neden hala çıkmadı yıldızlar peki bu gece?
Ay artık bizi önemsemeyecek kadar yaşlandı mı?
Var mı hala biz diye bir şey?
Gösterdiysen silahı niye sıkmadın hala?
Bayramda sefil avlamak günah mı o kadar?
Gece neden bu kadar buruk bugün?
Ben neden bu kadar yokum sende?

Yorumlar