Hayal Et


Hayal et hayatım
Biliyorum aslında sevmezsin fazla
Böyle boş beleş düşünceleri
Mantıklı, katı birisindir
Hayatı dolu dolu yaşayan
Biliyorsun gülüyorum şimdi
Dünya ne kadar değişken
Ve günler ne kadar saçma
Bir ara seviyorduk ikimiz de
Ya da hayal ediyorduk sadece
Tıpkı o zaman yaptığın gibi şimdi de
Hayal et aşkım
Dünyanın durduğunu hayal et
İnsanların olmadığını
Mesafelerim, şehirlerin
Başkalarının olmadığını
Sadece bizi hayal et
Tıpkı o şarkıdaki gibi
Hayal et sevgilim
Duvarların yıkılmadığını hayal et
İnsanların ölmediğini
Perşembenin bitmediğini
Her şeyin hak ettiğimiz gibi olduğunu
Hayır hak ettiğin gibi olduğunu hayal et
Biliyorum sevmezsin hayal etmeyi
Ama benim için hayal et
Hayal et Jüpiterim
Yaşadığımızı, ölmediğimizi hayal et
Ya da öldüğümüzü ama beraber olduğumuz
Ya da bilmiyorum
Bilirsin çok sık bozulurum bazen
Düzeltemez kimse
Sadece hayal edebilirler benim için
Sen de hayal et Dünyam
Ay tepeden ikimize bakıyor çünkü
Orada ve burada
Gülüyor şu salak halimize
Onu utandırmak için hayal et
Koştuğumuzu hayal et bir yerlerde
Anlamsız ama mutlu bir şekilde
Biliyorum sevmezsin koşmayı da benim gibi
Tıpkı sıcağı sevmediğin
İnsanları sevmediğin
Kararsızlığı  sevmediğin gibi
Bilirsin ben seni severim ama
Tıpkı senin itiraf edemediğin gibi
O zaman hayal et her şeyim
Hindistan'ı hayal et
İrlanda'yı hayal et
Kuzey Kutbunu hayal et
Ne hayal ettiğin önemli değil
Yeter ki sen hayal et
Hayal et ki bitmesin bu şiir
Hayal et ki yaşabileyim ben bir saniye daha
Hayal et ki gerçek olsun her şey
Ya da biz bir şarkı olalım, aynı şarkı
Hayal et ki bitsin artık depresyonlar
Hayal et ki ben de hayal edebileyim
Hayal et ki...
Peki

Yorumlar