Öldür Beni Artık


Ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum
Ne yazmam gerekiyor bilmiyorum
Kopya çekmeden iki adım gidemeyen ben
Bırakıp gidince sen beceremiyorum
Beceremiyorum sensiz kalmayı
Olamıyorum ne kadar istesem de kendim
Tam unutacağım derken yarını
Aptallaşıyorum sen tekrar gülünce
Niye kabullenemiyorum ki sonu
Sadece aptal bir kum tanesi olduğumu
Aşağıya inmeyi reddeden inatçı
Kim olsa yerimde anlardı durumu

Bomboş kalıp dinlesem de teşekkürlerini
Hala deliler gibi, köpekler gibi seviyorum seni
Bitti mi gerçekten, her şey biter mi
Değil, umut çaresiz aşıkların ekmeği
Nasıl karaktersiz bu gece yıldızlar
Ayla birlik olmuş kahkahalarla gülüyorlar
Oysa bilirdik ikimiz de aynı göğe baktığımızı
Gülümsetirdi yüzümüzü dolunay bir zamanlar
Çıkmak istiyorum oyundan artık
Sen gidince kalmayacak anlamı hiç bir şeyin
Bırakmak istiyorum bu şehri
Ülkeyi, Kıtayı, Dünyayı, her şeyi
Yeter, koşma, girme, konuşma, öldür beni artık.





Yorumlar