Geceleri



Aşk yok olmak mı gerçekten
Bir olmak mı yoksa sadece
Sen olmam mı gerekiyordu benim ardıma bakmadan
Olamadım diye mi bitiyorum şimdi
Görüyorsun oradan küllerimi
Hala var mı arasında ufak da olsa kırmızı
Seninle doğanlar yine seninle öldü
Ben hala yaşıyorum ama
Ağır ağır içiyorum her şeyi
Çok fazla içmeyince ağlamıyorum ama üzülme
Sadece bakıyorum uzaklara
Seni görebilecekmişim gibi sanki
Güldüğünü duyabilirmişim gibi
Gülebiliyor musun ki artık?
Beni sorarsan bir sorunum yok gündüzleri
Yüzümde o çok iyi bildiğin maskem
Sağa sola sırıtıyorum anlamsızca
Olmuyor ama geceleri
Gitmiyor yolunda hiç bir şey
O tekdüze sakin adam, o sarsılmaz dengem
Durmuyor artık dünya kolay kolay
Zaman her şeyin ilacı nasılsa
Yalnız benim tek ihtiyacım narkoz
Başka türlü bitmiyor acısı sensizliğin
Olmuyor başka artık geceleri

Yorumlar