Birileri Geliyor Arkandan


Birileri geliyor arkandan
Kolay değil seçmesi
Telaşsız ama zor bir gecedesin evet
Kaç kişi gitme dedi sana
Bir ömür ve bu gece boyunca
Bir yol bulursun elbet
Herkes bulur benden başka

Birileri geliyor arkandan
Gençler çoğu, bağırış çağırış
Yeşil bir yirmili yaşlar kokusu var
Ateşe körükle gitmezsin ki sen
Ne işi var ay ışığının içinde
Umut kalmamış, ben kalmamışım
Ay var sadece kocaman beyaz

Birileri geliyor arkandan
Gözlerin kapalı görüyorum
Saat onikiye geldi diyorum
Kravatımı yakıp seni bekliyorum
Sen ve ardılların yaklaşıyor çaresiz
Yarım zamanlar yetmiyor bir türlü
Nedensiz, anlamsız kaıyorum sensiz

Birileri geliyor arkandan
Resim derslerindeki perspektif gibi
Sen uzun ve güzel, hep güzelsin
Diğerleri gereksiz, hep öyleler
Gözlerin hala uzak ve yaşlı
Ellerim uzanıyor, mecaz sanki ellerim
Kayboluyor hayalimdeki sıcak nefesin

Birileri geliyor arkandan
Görüyorum her şeyi artık
Birileri hep oradalar olmaları gerektiği gibi
Ben hep aşığım bildiğin gibi
Müzik hep çöpçatan, o akşamki gibi
Herkes her şey olması gerektiği gibi
Bir tek sen yoksun olman gereken yerde

Birileri geliyor arkandan
Sen yoksun ama artık

Yorumlar