Tekrar


Tekrar başlamak istiyorum sessizce
Gözlerimi kapayıp ödevimi yapmak
Tekrar etmek istiyorum baştan sona
Dünyanın elimden gelen tarafını
Göz yaşı dökmek ya da  dans etmek
Yalnız, küçük bir kız çocuğu gibi
Tek özlediğim baharın gelişi
Tekrar gelsin istiyorum bahar
Dans etmeyeceğim bir daha nasılsa
Oblivion çalsa da sabahtan akşama
Yağmur çisele de senin sokaklarında
Ağlamayacağım bizim için bir daha
Tekrar dönsün istiyorum dünya
Tekrar uyumak istiyorum düşünmeden
Hızlıca dalmak hayata kimseler bilmeden
Ve kapmak balıkçıl misali elini
Gemilerini görüyorum okyanusu unutmuş
Bir zamanlar bizim olan suları
İçmek istiyorum kırmızı kırmızı
Ne varsa, ne koyarlarsa önüme
Seçmek , dünya dönerken parmağımı bastırıp
Sonra da orada yaşamak istiyorum
Senin çöllerinde, evlerinde, kollarında
Yalnız bulutlu günlerde ya da kışın değil ama
Her zaman istiyorum yaşamayı nefesinde
Tekrar olsun istiyorum
Tekrar sevmek

Yorumlar