Gökyüzüne Yazmak





Bir şeyler yazmak istiyorum gökyüzüne
Kırmızı ya da siyah fark etmez
Önemli değil nasıl olduğu
Sen yeter ki gör sadece
İkimiz de oraya bakıyoruz geceleri
Ben seni hissetmek için
Sen unutmak için sadece
Hissediyorum yanlış bir yoldayım
Farklı bir tadı var burada nefesinin
Denizi yaşamak istiyorum seninle
Boğacaksın biliyorum ama
Kimse öğretmedi ki sende yüzmeyi
Kimse anlatmadı ki zamanın durmadığını
Sıra ikimize gelince.
Oradasın, donuk gözlerin
Yukarı bakıyor, beni arıyorsun
Başaramadım bir türlü, sesim kaldı bir tek
Yetmiyor sesim seni ısıtmaya
Olamıyorum sana, istemiyorsun artık
Haberin yok, kanıyorum pesten tize
Yaşıyorum ama bilmeden gözlerinin baktığı yeri
Seviyorum ama içime çekemeden seni
Yazıyorum ama sen olmadan geceleri
Siyah ya da kırmızı değil
Nasıl olduğu hiç önemli değil
Yazıyorum sadece gökyüzüne kendimi
Belki hatırlarsın diye bir ara sevdiğini

Yorumlar