Senin Olmak İstiyorum


Senin olmak istiyorum,
Tümör nasıl yayılmak isterse vücutta
İşgal etmek istiyorum ben de her yerini
Ateş nasıl atlarsa bir ağaçtan diğerine özgürce
Yakarak çoğalmak istiyorum içinde,
Her an dibinde olmak istiyorum gölgen gibi
Güneş kaybolduğunda da ben olmak istiyorum
O etrafını kaplayan karanlık.
Yanardağ gibi patlamak istiyorum sana doğru
Sallamak, yıkmak istiyorum sekiz şiddetinde
Ben ıslatmak istiyorum yağmurla seni
Ben gülümsetmek istiyorum yanağına gelen rüzgarla
Gördüğün rüya olmak istiyorum uykunun en tatlı yerinde,
Ve ilk bana bak istiyorum gözlerini açtığında
Doğmak, doğurmak, ölmek, öldürmek
Ne varsa hayatında hepsini istiyorum
Yüzdüğün deniz, söylediğin şarkı, ağladığın film
Sadece ben olmak istiyorum seni ağlatıp güldüren
Dünyadan bir türlü ayrılamayan ay gibi
Caliston olup dönmek istiyorum
O büyük kırmızı kalbini görerek dönmek
Senin olmak istiyorum
Olabildiği kadar

Yorumlar