Ölüm'ün Tiradı


Sus geri zekalı, daha fazla konuşma
Kimin karşısında olduğunun farkında değil misin?
Diğerleri gibi alıksın sen de, gözlerinden belli
Yolun sonuna gelenler başka türlü olamıyor ki!
Gülme, bağırma fazla, yalnızsın burada
Sen, ben ve O var, hep merak ettiğin
Alış artık, epey ölümlü geçti sana kadar
Sevin, en azından bir şeyleri öğreneceksin
Kork bir de, herkes korkar buradan ve benden
Sil o yüzündeki aptal sırıtışı
Bitti her şey farkında değil misin yoksa
Anlayamıyor musun hala olan biteni
İlk mi sanıyorsun sen kendini
Çok kişi gördüm ben, aklının yetmeyeceği kadar
Senin gibi olan çok geldi önüme
Hepsi ağladı sonunda ama, fıtratı bu işin
Kalp ağırlaşır, gözler bulanır burada
Şimdi boş boş bakıyorsun bana öyle
Birazdan görecek hiç bir şeyin olmayacak ama
Gülme artık,  gülünecek bir şey kalmadı sana
Çekiyorum bak perdeyi,
Silinecek her şey gibi o dudakların da
Ağla artık, titre, kork, insansın sen
Sökeceğim o dişlerini tek tek,
Kafirsin sen, günahkarsın, isyankarsın
Gideceğin yer belli, orayı düşün ve ağla
O'nsuz yaptığın her şey için ağla,
O'nu düşünmediğin her dakika için ağla
İçinde O olmayan her lafın için ağla
Yanacaksın, parçalanacaksın diyorum, düşün ve ağla
Gülme artık yeter, ağla, ağla
Hadi artık, kendini düşünme fazla, lütfen ağla
O, ben, hiçbiriniz olamayız ağlamazsan sonra

Yorumlar