Herşeye Rağmen



Bilmek zorunda mısın herşeyi gerçekten
Kırılan bir tek sen olmayacaksın ki
Sahte bir gökyüzü yaratmıştım senin için
Sadece ona baksan olmazdı değil mi
Veremeyeceğimi isteme lütfen benden

Çalıntı duygular yeterliydi bugüne kadar
Anlamış mıydın ki bendeki bu tehlikeli huyu
Peki niye sıkışıyor kalbim söylediğin her sözle
Biliyor musun nedir umutsuzca bekleten sonu
Zamanı bilmeden herşeyi öğrenmek neye yarar

Uzun ve karanlık yollardan yürüyoruz hala
Korkmuyorsun ama, tutmuyorsun elimi
Belirsiz engeller, umulmayan anlar, siyah gerçekler
Hiçbiri bariz olandan fazla korkutmuyor seni
Ben hiç anlayamadım kendimi, ne olur sen anla

İki dünya tek atmosfer yetmiyor bize
Sigara yanıklarıyla dolu bir ilişki, herşey dahil
Deli bir rüzgar var içimizde, doludan kaçmayan
Ezan sesiyle uyanıyorum ama, nefesinle değil
Saklanamıyor artık yokluğun ruhsuz gündüze

Ne kadar devam edecek tutunduğumuz bu rüya
Camdan baktığında gördüğün hasta hayat
Ne zaman bulacaksın benim kim olduğumu gerçekte
Kitapların arasına saklanamayan rezil bir surat
Kaçıncı gece inecek oyunumuzun perdesi aşağıya

Her şeye rağmen, gündüze, soğuğa, yokluğa rağmen
O yalancı yıldızlar altında gece yarısı yatarken
Senin elin oluyor sadece kalbimi ısıtan
O sıcak sesin üstümüzü örterek bizi gizlerken
Boşver diyorum kendime, çok güzel bu, her şeye rağmen

Yorumlar