Aynalı Hikayeler-8





- Bugün bana bir şey okumayacak mısın?
- Hayır
- Neden çok alışmıştım okumana
- Hayır okumak istemiyorum, belki de hiç okumayacağım bir daha
- Neden bir şey mi oldu ki?
- Bilmiyorum, kendimden kaynaklanan bir şey belki
- Ben... anlayamıyorum, her şeyini bilirdim oysa. Her gün yanımdasın
- Benin de sebebini bilmediğim içim olabilir mi?
- Sanmıyorum
- Önemsiz şeyler, üzerinde durmaya değmez. 
- Geçen gece olanlar için olabilir mi?
- Ne oldu ki geçen gece?
- Bir şey olmadı herhalde de, olta attım bir şeyler çıkarabilir miyim diye
- Beceremiyorsun hiç komik olmayı
- Neşelendirmeye çalışıyorum sadece seni
- Gerek yok, ben mutsuz değilim ki
- Belli belli
- Sadece umutsuzum belki
- O ne demek
- Bu okumaların ikimize de iyi geldiğini düşünüyordum eskiden, ona olan umudumu kaybettim
- Anlamadım, nasıl yani
- Bir şey ifade ettiğimi düşünmüyorum artık sana/ dolayısıyla kendime
- ....
- O bir anlık sessizlik anı, filmlerde kitaplarda geçen, değil mi bu?
- Bilmiyorum neden bahsettiğini
- Sen benim bildiğin her şeyi bilirsin oysa, şu şüpheye düşülen an, ya doğruysa anı.
- Saçmalıyorsun bence
- Biliyorum saçmaladığımı, sen de ta en başından beri. Ama en başından beri saçmalardaki gerçek kırıntılarını gören de sen değil miydin?
- ....
- Neyse öneli bir şey değil zaten angaryalarından biri daha yok olacak sadece.
- Nasıl bu kadar kötü olabiliyorsun, benim duygularım yok mu sanıyorsun?
- Olmadığını biliyorum, sen bensin çünkü
- Hep aynı şekilde kaçıyorsun farkında mısın?
- Ben kaçmıyorum ki, sen istemiyorsun aslında beni
- Ben aslımı nasıl isteyemem ki, düşündün mü? Sen olmadan ben var olamam
- Düşünmek acı çekmekle eş anlamlı, düşünmek istemiyorum ben hiç bir şeyi
- Düşünmüyorsun ki sen, sadece uyguluyorsun şeyleri
- Tamam, uyguluyorum zaten her şey olacağına varır biliyorsun.
- Sayende oldukça uzun zaman önce öğrendim ben bunu
- İyi bir şeyler de yapabilmişim demek ki hayatımda, tamam, ağlamana gerek yok
- O göz yaşı benim değil ki, ağlayamam ben biliyorsun.
- ......
- Evet o bir anlık sessizlik anı
(Kırılma sesi)
(İçeriden)
- Bir şey mi oldu canım
- Yok bir şey, yanlışlıkla aynayı kırdım sadece

Yorumlar