Sevgi Ödemektir



Sevgi emek, sevgi fedakarlık, sevgi dürüstlük. Değil bence. Sevgi sadece sevmek. Bunlara bir şeyler Dostoyevski'nin deyişiyle yüce bir şeyler biçmeye ne kadar da meraklıyız. Sevgi duyguların en güzeli, sevgi çalışma , sevgi ter dökmek, sevgi iyilikseverlik. Ben sadece seviyorum belki, nerden biliyorsunuz diğerlerini. Ben sevdiğim birisi için her şeyi yapan birisiyim belki. Sahtekarlık dahil. Seviyorum diye ille iyi birisi mi olmam gerekiyor? Kötü insanların sevmeye hakkı yok mu ki? Nefret ediyorum her şeyi stereotipleştirenlerden. O intihar bombacısını da siz yaratıyorsunuz zaten. Kendisini köprüden atan salak genci de. Toplum ne dikmişse size onu giymek için yarışıyorsunuz birbirinizle. Giymeyenleri de linç etmek için bir dakika beklemiyorsunuz. Sizin seyrettiğiniz güzel, sizin okuduğunuz güzel, sizin düşündüğünüz güzel. Ben okuduğumun , yazdığımın bildiğimin güzel ya da doğru olduğunu iddia etmiyorum en azından. Sadece sizin uzak durmanızı istiyorum onlardan. Sizin sınıflandırmanıza tabi olmak istemiyorum. Sahte dünyanızı istemiyorum daha fazla. Çürük, ama kendi dünyam yeter de artar bana. Saçma ya da değil.

Yorumlar