Yok Eden ve Aşk




Geçimsiz ve bir o kadar karmaşık
Baktığın halin böyle değildi eskiden
Bağırmayı ya da yağmuru istediğin zamanlar, evet
Son defa olmuyor hayatında son zamanlarda hiç
Daha güçlü olarak yaşamayı senden öğrendim
Daha az konuşarak daha çok sevişmeyi
Başkalarının alçaklığını
Bir de sahici olamayacak şeyleri gördüm
Başka bir dönemde
Başka ejderhaları öldürseydik ikimiz de
Gecelerimiz huzursuz değil de
Terleyerek geçseydi, gözlerimiz kanlı
Yemin ettiğin şeyleri
Tek tek gözlerinin önünde yok etseydim
Beni sevmemek için ortaya attığın mazeretleri
Dağın tepesinden yuvarlasaydım
Doğsaydın batımdan, dönseydin karanlığımdan
Çığlıkların, yeter bana çığlıkların
Her öldürdüğümüz güneşin kanı
Ve senin çığlığın
Yükseğe beraber çıkacağız, o dağın tepesine
Sen iteceksin beni uçurumdan sonra
Çığlıklarımız birleşecek rüzgarda
Başkalarına benzemeyecek, yankılara
Yemin etmeyeceksin bir daha
Mazeret uydurmayacaksın
Daha güçlü olmayacak hiç bir şey
Biz olacağız ama, aynı bedende
Ateşe kurban edilen her beden gibi
Işık getireceğiz batıdan
Karanlık olmayacak, ben olmayacağım,
Sen olacaksın ama
Gözlerin olacak  aynı geçimsiz gözlerin
Benim çığlığımı taşıyacaklar içinde
Her şey güzel olacak sonra
Yalan söyleyeceğim

Yorumlar