Senin İçin Her Şeyi Yaparım



Uzun ve zor yollarım var
Sadece senin için ,
Geçmen şart değil
Üstünde otursan da olur
Yolları kaparım senin için
Senin için her şeyi yaparım  ben

Farklı ve güzel hafta sonlarım var
Sen rahatla diye sadece
Herkes haftasonunu sever diye
Senin de sevmen şart değil
Yasaklarım tüm sonları gerekirse,
Bitmez hiç bir şey
Senin için her şeyi yaparım ben

Dokunaklı ama Fransızca şarkılarım var
Doya doya ağla diye
Fransızca bilmek zorunda değilsin
Herkes nömekitapa diyebilir hem
Eğer gülmek istersen ama
Tüm Fransayı yakabilecek bir sevgilin var
Senin için herşeyi yaparım ben

Dokuz yıl, 10 ay ve 6 günüm var senin için
Sennile geçireceğim                                                    
Seviyorum sonuçta seni ben
İstemezsen orta avrupa her zaman orada
Sıcağı istemiyor olabilirsin belki
Soğuturum o zaman tüm küreyi, izlanda bunalana dek
Senin için her şeyi yaparım ben

Başkası yokmuş gibi
Her iki yılda bir
Hayatına giren eskiciyim ben
Eski hayatları toplayıp insanlardan,
Onlardan farksız yıldızlara satan
Gerek yok diyorsan ama
Öldürürüm,  bir  kişi sonuçta sadece
Senin için her şeyi yaparım ben

Yorumlar