Bir Dahaki Sefere


Bir dahaki sefere
Bu kadar asimile edemeyecek beni dünya
Korkmayacağım kendimden ve beni eritenlerden
Kimse söyleyemeyecek ne yapmam gerektiğini
Ve hatalarımı
Kimse suratıma vuramayacak onları
Başlangıcı, bitişi ben seçeceğim bir dahaki sefere
Sadece kendi hoşuma gidenleri yapacak
Sadece istediklerimi seveceğim
Yağmurdan kaçmayacağım bana getirilen
Sihirli mantarlar yetiştireceğim sonra
Sadece kendim için değil
Mutlu olmak isteyen herkes yiyecek
Tüm dünya İspanyolca konuşacak ve gülecek
Bir dahaki sefere dans etmeyi öğreneceğim
Alay etmeyeceğim ama bilmeyenlerle
Geçmişten ve gelecekten gelenleri
Korkuyla değil dans ederek karşılayacağım
Eylülü değil uzun ayları seveceğim
Belki aya bile giderim
Kimsenin tekelinde değil nasılsa
Amatör olacağım olabildiğince
Tüm profesyonellere beş bin defa yazdıracağım
Profesyonel kelimesini ve ilahi komedyayı
O kadar ilahi de olmayacağım bu kez
Bir dahaki sefere demeyeceğim o zaman
Gerek olmayacak
Nasılsa her istediğimi yapacağım
Bir de daha fazla yaşayacağım
Sevdiğimi mutlu edebilirim belki o zaman

Yorumlar