Aynalı Hikayeler - 7


- Nasıl başlayacağımı bilmiyorum
- Sen on yedi yaşımsın de istersen
- Ben öyle biri miyim ki?
- Hayır
- O zaman
- Sadece bir fikir vermek istedim sana
- Peki, ne
- Farklısın bu akşam
- Nasıl farklı
- Hiç olamayacağın kadar farklı bir daha belki
- Öyle mi
- Sen olmasaydım aşık bile olabilirdim sana bu gece
- Değilsin ki, yansımamsın sadece
- Çok erken belli ettin ama bu akşam
- Sen de her zamankinden cesursun
- Biliyorum, bu akşam açılmak istedim sana
- Açıl susam açıl
- Alay etme benimle
- Ne yapayım, çok komiğime gidiyor bu triplerin
- Ben senin için o kadar şey yapayım, senin yaptığına bak
- Tamam tamam , özür dilerim
- Küserim bak
- Tamam, özür dilerim dedim ya
- İyi oldu o zaman.
- İtiraf et sen de, en sevdiğin masal pamuk prenses
- Yaaaa
- Tamam, tutamadım kendimi, sustum
- Sus tabi, o kadar sırrını saklıyorum biliyorsun
- Şantaja mı başladık şimdi
- Saçmalama, seni satmayacağımı biliyorsun
- Ama O'nun sırlarını söylüyorsun bana
- O başka
- Nasıl başka
- Ona aşık değilim
- Nasıl yani
- ...
- Böyle şeyler sadece masallarda olur sanırdım
- Mitoloji bir kere o, Narcissus
- O tam tersi- hiç alakası yok- ya ne saçma bir şey bu
- Benimle konuşman saçma değil de benim aşkım mı öyle
- Sus artık, böyle bir şey... hayır ...... saçmalama lütfen
- Seni o gerizaklı adamdan çok daha iyi tanıyorum, hem geçen gece sen uyurken başka bir kadınla kaç saat konuştu telefonla
- Sus lütfen artık, ne yapacağımı bilmiyorum
- Sadece burada  kal, seninle olmak yetiyor bana
- Bu kadar yeter , ne olur
- Beni kendinden mahrum etme yeter sadece
- Yeteeeer
(Kırılma sesi)
- (İçeriden)  Ne oldu hayatım
- Ayna kırıldı birdenbire hayatım, ne oldu anlamadım.

Yorumlar