Yabancı Aşk


Hep başkasının oluyor aşk
Bazen babadan oğula geçen
Yabancı bir krallık gibi
Bazen elde etmekten korktuğumuz
Sarı bir ayrıcalık
Kimin sahip olacağını asla anlayamıyoruz
Bilmiyoruz ne zaman kazanacağımızı
Bizim için fazla değerli
Üç yüze kadar saymasını biliyoruz ama
Elimizdekini tutamıyoruz çoğunlukla
Küfrediyoruz  kaçırınca da
Gökyüzünün düştüğü günü hatırlıyorum
Böyle değildi insanlar
Aşk garip değildi daha fazla
İnsanlar da
Birisini seviyordum o zaman korkmadan
Eski buruk anılar değil
Onun canlılığı yaşatıyordu beni
Aşk vardı yanımızda bir de
Sayıyordu bizi kendinden
Her şey değişti sonra
Sokaklar yabancılaştı tamamen
Aşk da
Ben de korkak oldum
En başta olmam gerektiği gibi
Ve biz olduk tabi ki
Zamyatin'in bizi
Gelmedi bize bir daha aşk
Hiç gelmemişti belki de
Rüyaydı o göğün düştüğü gün
Hep o kristal şatosundaydı aşk da
Sarı ve uzak
Tamam
Peki ne zaman görebileceğim seni son bir kez daha
Ya da ne zaman bitecek bu saçma rüya

Yorumlar