Senin İçin


Bir şeyler yazmak istiyorum senin için
Ne zamandır görmesem de
Benim olmasan da ne zamandır
Bir şeyler borçluyum sana sonuçta
Bir şeyler yazmalıyım senin için
Sürüklüyorsun herkesi arkandan
Kulağımda güzel şarkılarım
Ağzımda henüz tadamadığım şekerin
Hep ordasın biliyorum
Mutluyum çünkü ben
Sen de ordasın
Bir bağlantı olmalı arasında
Ekimin de belki
Hatırlıyor musun ekim vardı bir zamanlar
Hala var , burada
Sen de hala varsın
Hiç gitmedin ki
Güzel ve yanık bir dünya diliyorum ikimiz için
Saçma da derdim ama sevmiyorsun sen
Gerçi ikimiz olsak yeter
Amsterdam, İrlanda ya da Çeşme
Farkı yok birbirinden, değişik harfler sadece
Sen varsın ya da yoksun
Sadece o
Sadece senin kokunu alabildiğim bir sabah istiyorum
Ya da ol yeter
Ne olursan ol şimdi
O zaman yanımda ol yeter
Mavi

Yorumlar