Saçmaya Kaçıyorum

Yüzüyorum sınırın batısında
Koşuşmalar duyuyorum arada
Güneşin batışında arıyorlar beni
Saklanıyorum toprağın altına
Yeşil otlar daha çıkmamış
Her yer gök gürültüsü
Duyamıyorlar sesimi, gülüyorum
Kahkaha atıyorum sonra
Suspus oluyor bitkiler,
Alçaklar belli ediyorlar yerimi
Gece olsa bari diyorum , güneş battı nasılsa
Akşam ölüyor sadece, kaçıyorum
Sadece bir akşamdı ama
Suçu üstüme atıyorlar, kaçıyorum
Yakalanamam, sınırın kuzeyinde yüzüyorum
Büyük bir öfke var güneyde
Sıcak olmasa diyorum bari
Sıcak oluyor, üstüme geliyor
Eşeyli ürüyoruz sıcakla
Olmasaydın keşke diyorum ama
Kaçıyorum, sonuna kadar gideceğim
Sınırın sonuna kadar
Buz dağı çıkmayacağını var sayıyorum
Göremiyorum buz dağını akşamları
Gözlüğümü çalanlar da onlar
Yüzme bilmiyorum ama koşuyorum
Sınırın doğusuna koşuyorun
Boy veriyorum doğuya doğru
Doğu yine yeni günlere gebe
Doğuruyor son deniz kızını göbeğinden
Sezar adını koyuyorum
Yüzüyorum sonra kaçmak için
Güneyinde sınırın deli gibi yüzüyorum
Deniz kızı da arkamdan yüzüyor
Deniz gözlüğü takıyorum deniz kızını görmek için
Çok geç kalıyorum
Buz dağı kale gibi yükseliyor önümde
Sınır tanımıyor seviyesiz
Doktora gidiyorum ben de
Yok diyor senin yön duygun
Pusula yazıyor bana iki tane
Biri güneyli, diğeri akşam üstü
Geceyi seviyorum ben
Doktora da güvenmiyorum hiç
Ama tamam diyorum
Saatim geliyor, çıkıyorum

Yorumlar