Rüyada Yabancı Görmek


Yabancı birisini görüyorum rüyamda
"Sadece bana ait" diyor "burası"
İnsanlar gelip geçiyorlar
Bakıyorlar tepeden, çok yüksek
Ben yabancı kalıyorum rüyama
"Tekrar görüşürüz zaten" diyor yabancı
Aşık olmaya gelmiştim ben buraya
"Yine görüşürüz" diyorum, yalnız kalıyorum
Uzaklaşıyor yabancı
Arkasından bağırıyorum
"Arkadaş kalamaz mıyız, lütfen"
Lütfen demesem olmazdı sanki
"Lütfen demesen olmazdı" diyor yabancı
Arkadaşım oluyor sonra, yabancılık gidiyor
Sevgilim kalıyor rüyada
"Yalnız değilim" diyorum "Yaşasın"
Son paramı ona veriyorum
O da bir öpücük veriyor vize niyetine
Serbest oluyor  o dakikadan sonra her şey
Giriyorum cumhuriyetine
Artık tepede değil gelip geçenler
Hatta birisi "Merhaba güzel" diyor
İtalyan galiba, italyanca diyor
Sevgilim yabancılık çekiyor rüyamda
"Ama benim rüyam bu" diyorum
O yüzden boğuyor belki burası onu
"Ben seni tanımadım ki hiç" diyor bana
"Biliyorum, gerek yok zaten" diyorum
"Aşk bazen tanımamaktır" diyorum
Biliyor, O da çiğnemiş o sakızı
"Hadi güçlerimizi birleştirelim" diyorum
"Güzel şeyler getirelim bu dünyaya"
 "Böyle bir rüyaya çok gelmek istemiyordum" diyor
Yabancı bakıyor suratıma sonra
"Lütfen de bir yere kadar" diyor
Sevgilim yabancı oluyor, yabancı kayıp
Gidiyorlar ikisi de benim olmadığım yerlere
Yalnız kalıyorum yine ortada
Rüyam bile durmuyor yanımda
Uyandırıyor beni uzaklaşırken

Yorumlar