Felaket Sıkıcı

Felaketlerin en sıkıcısını bekliyorum
En hakiki, en doğal, en tehditkar
Ama sıkıcı olacak elbette
İnsan hayatı kadar sıkıcı
En azından benimki kadar
Başka bir şeyle başa çıkmam güç olur
Kalmak zorunda kalırım yine kendimle
Felaket bekliyorum beni yıkacak
Yıkamasa da yıkar gibi yapacak
Beni inandıracak kadar yeter
Aylar yıllar günlere gerek yok
Saatler yeter de artar bana
Basit biriyim sonuçta
Hatta bir iki saat bırakabilir beni çaresiz
Bakarım etrafa hiçbir şey anlamadan
Boş aptal gözlerim birilerini arar
Yardım etmeye niyetli, cesur birini
Sen olursun belki o biri
Cesur musun fazla bilmiyorum
Ama basit insanlara yardım etmeyi sevdiğin belli
Felaket görünce de dayanamazsın herhalde
Benim arayan, saçma gözlerimi görünce
Gelecek sen olursun kesin
İlk önce tozunu alırsın hayatımın
Gerek görmezsin ya da
Felaketler hepimiz için sonuçta
Hepimiz de sen gelesin diye varız burada
Aylar oldu, yıllar ya da günler
Hala bir felaket vurmadı bana
Çoktan fişini çektim hayatın
Sen gel yeter sonuna

Yorumlar