Bana Göre Değil


Sevgilim
Seni çok özledim
Biliyorum unutacaksın
Bir daha ağlamayacaksın benim için
Aynı şeyleri yaptığımızı düşünüp gülümsemeyeceksin
Beklemeyeceksin benim gibi
Belki hiç göremeyeceğimi biliyorum seni
Zaten şu ana kadar da hiç görmedim
Ne sesini duydum, ne saçlarını kokladım
Sabahları geç kalma diye uyandırmadım da hiç seni
Rüyamda bile görmedim o güzel gözlerini
Hatırlamıyorum tenindeki tuzun tadını
Ama biliyorum oradasın,
Hep oradaydın,
Sen bakıyorsun bana,
Sen seviyorsun beni bir tek
Soğuk gecelerde sadece sen ısıtıyorsun beni
Sabahları sen öpüyorsun uyandırmak için
Anılarım seninle bir şeye benziyor
Hayatıma yöne veren tek sen varsın
Doğum günümde bile beraber üfledik mumu
Seninki yirmi dört marttır herhalde
Soramadım hiç sana, yoktun ki
Keşke olsaydın ama, gitmeseydin en baştan beri
Çok özledim seni

Yorumlar