Aynalı Hikayeler-6


- Ya tam tersi olsaydı
- O zaman bir dakika bile katlanamazdın bana
- Çok yanlış tanımışsın beni
- Ben seni tanımıyorum ki öyle bir zorunluluğum yok
- Aşk olsun, hiç beklemezdim bunu senden
- Ne beklerdin peki
- Benim kadar olmasa da sen de biraz dikkat edebilirdin bana
- Niye ki, ne olacaktı sonunda
- En azından beni kazanmaya çalışabilirdin
- Saçmalayabiliyorsun, bunu öğrendim en azından bak
- Çok kırıyorsun beni, bunca yıl arkadaşım olarak gördüm seni
- O senin sorunun,ben öyle düşündüğün gibi birisi değilim
- Öylesin aslında, biliyorum tam olarak seni
- Hayır, hiç bir şey ilmiyorsun sen
- Böyle diyeceğini biliyordum tam olarak. Öyle birisin, sadece öyle görünmemeye çalışıyorsun
- Nasıl bilebilirsin ki, benim hayatımın yüzde doksan sekizi senden ayrı geçiyor
- Evet, ama gerçekten sen olduğun tek ara, o yüzde ikilik dönem
- Çok fazla değer biçiyorsun kendine
- Kendime değil, seni tanıyorum sadece, bensiz yapamayacağını biliyorum
- Hiç yanılma ihtimalini düşünmedin mi
- Hayır, sonuçta hayatının sonuna kadar burada kalacağım, beğenmesen de benden kurtulma şansın yok
- Emin misin?
- Elbette , sonuçta ne kadar zamandır kırıyorsun ama hala buradayım fark ettiysen
- Orası öyle, tam bir yılışsın
- Senin de farklı olduğun söylenemez, neydi o geçen geceki tavırların
- Bir daha bu odada yapmayacağım onu
- Fark etmez, nasıl olsa gelip anlatacaksın bana, tutamıyorsun hiç kendini
- Üf, ne olurdu seni istemediğim zaman kaybolsan
- Çok fazla masal okumuşsun sen, o işler öyle olmuyor güzelim
- Her zaman daha güzel masallar
- Ben sevmem masalları, saçma geliyor bana
- Sen diyorsun bunu
- Evet, olamaz mı, sonuçta bizim de kendimize göre bir kafa yapımız var
- Sanmıyorum
- Evet, seninle aynı şeyleri mi düşüneceğimi sanıyorsun
- Bir yerde öyle olmalı aslında
- O zaman üzgünüm tatlım, hayat sana küçükken anlatılan gibi değil
- Niye pislik yapıyorsun hep
- Seni ilgilendirmiyor ki, ben arkadaşın değilmişim sonuçta
- Üff, oraya mı geldik yine
- Hiç ayrılmadık ki
- Tamam özür dilerim, sen diğerleri gibi değilsin
- Diğerleri derken?
- İşte, yatak , masa, sandalye, sen başkasın benim için
- Kıyasladığı şeye bak
- Farklısın işte
- İyi o zaman , sen farklı değilsin benim için, kimseden bir farkın yok, herkese aynı muameleyi yapıyorum ben
- Üzüyorsun beni şimdi
- Yo, gerçeği söylüyorum, hatta seni çekiştiriyoru hep sonra
- Tamam, abartma istersen artık, seni benden fazla kimse göremez
- Öyle san, herkesten sakladığın huylarını bir bir anlatacağım onlara
- Bak şimdi
- Sonra, şu çok utandığın leke var ya...
- Bunu sen istedin...
(Gürültü)
(İçerden) - Bir şey mi oldu sevgilim?
- Yok tatlım, sadece kazara aynayı kırdım.

Yorumlar