Onikiyi Geçti





Onikiden sonra fark etmiyor ne istediğim
Kötüler ağır basıyor hep
Çeken bir şey var onları mizacımda
Görmek istediğim hep uzak
Gece herkes için gece ama
Değişmek istemiyoruz hiçbirimiz ayrı yerlerde
Sadece ulaşsak yeter birbirimize
O da olmuyor çoğunlukla
Niye diyorum
Kendime diyorum sanki,
Yalnızsın, bil yalnızlığını diyorum
Bilemiyorum ama, konuşmaya çalışıyorum
Gece gece ne yapıyorum bilmiyorum
Şans yarın bulur herhalde yerimizi
Diye kendimi kandırıyorum
Tanımıyor ki beni o da senin gibi
Sussa şu başımın içinde bağıran
Tek ben kalsam gerçekten de
Tek ben arasam
Ulaşabilir miydim sana
Onkiyi geçmiş saat
Ben hala burada oturuyorum
Biz hala biz değiliz
Kötülerim hala ayrılmadı buradan
Ne istiyorum ki bu saatte
Soruyorsun haliyle duymasam da ben
Duymak istiyorum
Bilmek istiyorum bir şekilde yanımda olduğunu
Seni istiyorum
Bilmiyorum ama ne istediğimi
Saat onikiyi geçti

Yorumlar