Her Şeyi İsteyen Adam


Sarı bir dünya istiyorum üzerine güneşin doğmadığı
Yeşil gölgelerle dolu
Gri bir hırka istiyorum üstüme
Askerler istiyorum ayakkabılarımı taşıyacak
Sirenler istiyorum sesimi saklayacak
Gemiler istiyorum , Nuh'u evde bırakacak
Sefiller istiyorum, sadece kendisi okuyacak
Okyanus'u istiyorum, akşam kadar sade
Akşamı istiyorum, günahlarımı saklamaya
Tek tek silmek istiyorum tüm şeytanları
Yalnız kalmak istiyorum, en baştaki gibi hep
Kavga etmek istiyorum mahşerle, sevmiyorum
Anlamsız kalmak istiyorum,
Anlamaya çalışmamak istiyorum
Kimse anlamasın istiyorum hayatımı
Sigara dumanı istiyorum anlamamak için
İçine girmek istiyorum buruk asırların
Susturulmak istiyorum şiddetli bir şekilde
Şiddeti istemiyorum ama artıklarını istiyorum
Sonda kalmak istiyorum sonu alamayacaksam
Aynada başka birisini istiyorum artık
Şarkı söylemek istiyorum , sadece kendime ama
Asmak istiyorum karşı çıkanları sonra
Eşmek istiyorum, eşelemek, eşleşmek
Bağırmak istiyorum yankıya karşı,
Susturmak benden başka her şeyi ,
Susturmak şarkı söyleyenleri
Susturmak kendimi
Sarı bir dünya istiyorum
Yeşil gölgelerinde benim olmadığım

Yorumlar