Çıkış


Sallana sallana gidiyorum trende
Bir tedirginlik var ama
Çıkışı kaçırmamam lazım
Daha fazla kalmak istemiyorum bu yolculukta
Çevremde hep acayip tipler
Belki de benim en acayipleri
Bana bakıyor çünkü hepsi
Ben hala sallanıyorum
Çıkışımı bekliyorum
Ne kadar oldu hatırlamıyorum
Bu trene bineli
O zamanlar herkes farklıydı
Gülüyordu insanlar
Ben de zevk almıştım trenden
Nerede ineceğimi bile bilmiyordum
İlgilenmiyordum da
Laf atıyordum karşımdakine, gülüyordu
Herkes gülüyordu zaten
O zaman güzeldi her şey
Ne kadar oldu o zamandan beri
Değişmedi ki, gidiyorum hala
Duraklara bakıyorum
Kaçırmamam lazım çıkışı
Yanımdaki kulaklığını takmış
Pis pis bakıyor bana
Ne zamandan beri burada
O da başlarda gülüyordu
Şimdi ben tüketmişim sanki hayatını
Benden kurtulmanın yolarını arıyor
Az kaldı dayan diyorum
Duymuyor haliyle, kendime diyorum
Soğuk içerisi bir tren gibi
Eskiden tren değildi sanki bu  yer
Ya da daha sıcaktı
Ben de eskiden çıkışı aramıyordum
Beklemiyordum sonu böylesine
Neden kötü ki artık insanlar
Ya da ben kötüysem, neden kötüyüm
Gelecek nasılsa, gideceğim artık buradan
Değil mi, gelecek mi?
Gelsin artık diyorum kendi kendime
İmdat çekici arıyor gözlerim, dayanamıyorum artık
Kırmızı bir şey en uzak köşede
Koşuyorum
Bekle, çıkış yakın diyor sakallı bir adam
Tanımıyorum
Adamı da, sakalını da, tanımıyorum kimseyi ben
Hayır diye bağırıyorum
Herkes bana bakıyor zaten
Herkes acayip, çıkmak isteyen sadece ben
Gidiyorum kırmızıya, İmdat Bıçağı
Sorgulamıyorum, çıkmam gerek
Anons duyuluyor o anda yedi dilde
"Bir sonraki durak , Çıkış"
Herkes bana bakıyor rahatlayan gözlerle
Ben de elime bakıyorum
Çıkmam lazım diyorum, kimse duymuyor
Elimdeki bıçağa bakıyorum
Çıkıyorum

Yorumlar