Ayrılamamak



Bekleyenler arasında yaşıyorum hep
Tek başıma yemin ederken de
Tutmayacağım sözler verirken de
Seni düşünüyorum kendimden çok
Resmim eskiden beri iyi değildi biliyorsun
Ona rağmen her gece seni çiziyorum
Beğenmiyorum sonra tekrar çiziyorum
Sonra tekrar
Seni unutana kadar çizeceğim diyorum
Her şey uçup gidiyor kafamdan
Seni unutamıyorum bir türlüBen de bekliyorum onla gibi biliyorum
Eksik kalan bir şeyler var galiba
Onları tamamlamayı bekliyorum
Her sabah aynaya bakıyorum seni görmek umuduyla
Herkesi görüyorum
Bir tek sen görünmüyorsun
Bir şarkıda bulurum seni diyorum
Bir şarkıda unuturum seni
Bir şarkıda görürüm gözlerini
Bir şarkıda ısıtırım kulaklarını
Sadece sessizlik oluyor
Bir kız çocuğu doğuyor uzak bir yerde
Terk etmek istiyorum seni
Kendimden bıktırmak, iğrendirmek
Kendimi utandırmak, beni bırakmak istiyorum
Sen çıkageliyorsun
Güneş oluyor, sonra cennet
Sen üzülüyorsun bensizliğe
Ben seviyorum senin olan her şeyi
İkimiz de gidiyoruz


Yorumlar