Kırık Saçma Rüyalar



Saçma rüyalarla doluyum hep
Saçma ve kırık rüyalarla
Bir kişi bile cesaret edemiyor ellerimden tutmaya
Çok fazla insanlık var her yerde
Ben kalmışım bana ama sadece
Güzel şarkılar dünde kalmış
Bir tek kendi rüyalarımdan sorumluyum
İnsanlar terk edebilirler dünyayı
Bana kadar var bu rüyalar
Kimlerin kırdığını bilmiyorum
Kimlerin birleştirmeye çalıştığını da
Yetenekli değil ama hiçbiri, eksik hep parçalar
Saçma hepsi, bütünleri kadar saçma
Saçma acıyı getitirmiş, doğru belki
Dünkü sancılar bitti artık, bugünün dünyası burası
Bir dönem herşey taştan yapılırmış, rüyalar da
O zaman aynıymış rüyacılar ve duvarcılar
Sonra diğerleri gelmiş, kırmışlar rüyaları
Duvarcılar da saçmalamış haliyle
Dünyada en son saçma onlar kalmış
Bu rüyalar da bana onlardan miras kaldı zaten
Kırık ve saçma, güzel ama bir de

Yorumlar