İstiyorum






Başka bir yerde uyanmak istiyorum güne
Bambaşka insanlarla bakmak gökyüzüne
Gezegenleri farklı görmek istiyorum
Renklere inanmak istiyorum körü körüne,

Pürüzsüz tertemiz bir dünya istiyorum
Bazılarına göre cillop gibi, bazıları temkinli
Siyah da olabilir yaşam biliyorum
Fark etmez, benim tek ihtiyacım olan yeni

Zaman/mekan önemli değil, değişik olsun sadece
Üzerimde, yanımda, hayatımda olup bitenler
Her zaman var sonuçta etrafımda bana gülenler
Biraz gevşeyebileyim istiyorum yalnız bu gece

Aslında herkes gibi her şeyi isteyen biriyim ben de
Savaşlar ve sakallı insanlar olmasın hep içimden geçen
Bitsin kanser, AIDS, baş ağrısı ve bel soğukluğu hemen
Sonuçta insanız hepimiz , aynı şey bizi etkileyen

Her şeye rağmen ben sadece başka bir yer istiyorum
Orada yarın üzerime halı düşüp ölebilirim biliyorum
Ama başka halı düşecek sonuçta, hiç sorun etmiyorum
Bu hayatı yaşadım, artık başka bir şey istiyorum

Yorumlar