Denize Düşen Saçmaya Sarılır



Denize düşmüşüm
Yılan arıyorum bolca
Bulamadım uçsuz maviliklerde
Yılanlar daha çok yeşili seviyormuş, bilmiyorum
Ben kırmızıyı ve daha birçok rengi severim
Günlerden perşembeyi, elementlerden ateşi
Aylardan dolunayı, kızlardan da seni severim
Sen de sev beni dolunayda ve bu denizde
Yılan da kalmamış burada hiç
Sırtüstü yüzmek zorunda kalıyorum ben de
Yüzüstü uyuyamam da zaten geceleri
Ateşlerle karşılıyorlar beni cümleler
Ben dize bekliyorum oysa
Aramızda 14 yaş fark var onlarla
Şair ve şiir arasındaki yaş farkı önemli
Karekök almayı bilmeli şair
Yoksa kandıramaz şiiri kolay kolay
Cümle gönderirler sonra ateşler, aç karnıma
Açıklayamam tabi, alkollüyüm bir kere
Bir de seviyorum seni, ama bilmiyorum nedenini
Ben şiir yazmak istiyorum,
Denizdeyim hala
Gitti ateşten cümleler, gömlekten şiir
Sadece sen ve ben kalıyoruz sırtüstü
Yılan bile yok
Nereyi istiyorsun?
İrlanda diyorsun, biliyorum zaten
Sırtüstü gidiyoruz, ateşten ve cümlelerden uzağa
Bitiyor şiir

Yorumlar