Başlayalım mı ?



Tek derdim sensin diyorum
Tek başıma geçirdiğim bu gecelerde
İnanmıyorlar bana
Parçalanıyor her yanım
Suya hasretim, üstümden akacak
Haykırıyor her organım tek tek
Karanlık, göremiyorum ama
Devrim yaklaşıyor diyor uzaktan bir ses
Gülüyorum, o eskidendi diye
Duruluyorum yavaş yavaş
Öyle sanıyorum ya da
Gözüm devam ediyor haykırmaya
Seni istiyor sanıyorum yine
Yanlışım bugünlerde
Devrim istiyorum diyor sol yanım
Otur yerine diyor sağ  gözüm bana
Dinliyorum korkuyorum çünkü
Güneşi görüyorum üstümde, otoriter
Oturuyorum, eğiyorum başımın öne
Susuyorum, tek yaş geliyor sol gözümden
Uzaklardan bir şarkı duyuyor kulaklarım
Aldırmıyorum , korkuyorum çünkü
Haziran diyor uzaklar
Ben aldırmıyorum, sol elim aldırıyor
Sokuyor ve sağ gözümü çıkarıyor
Eziyor ayağımın altında
Başlayalım mı diyor
Tamam diyorum, başlıyoruz

Yorumlar