Kötü Şeyler Cumartesi Olur



Cumartesi olacağını tahmin etmiştim
Kötü şeyler hep cumartesi olur çünkü
Melekler izne çıkarmış cumadan sonra
Çiçekler zaten grevde
Şarkılar pazara diyor kasvetli ama
Cumartesiden başlar karanlık bizde
Şaşırmadım o yüzden ben de
Cumartesi başlayınca benden kaçışı
Yememiştim zaten o en baştaki
Sadık, sevecen ve uysal yalanları
Her şeyi bilen ablam demişti
Her aşk başlar ve biter bir gün diye
Gerisi sadece prosedür ve düş kırıklıkları
Hissedince sonun başladığını o gece
Gözlerimden farklı bir film şeridi geçti
Kalın kafalıydım, anlayamadım herhalde
Engel olabilirim sandım belki de
Bir ay boyunca o kaçtı, ben izledim
Yağmur yağıyordu o cumartesi
Bir ay boyunca dinmedi
Ben hep ıslak, hep yorgun ama ümitli
Nedense söylenenleri duymak istemedim
O kazandı sonunda tahmin edilebileceği gibi
Bu sefer farklı bir cumartesi
Aramızdaki her şey bitti
Ben, asla vaz geçemeyen, unutamayan
Nasılsa bıraktım bu kez inadı
En kötüsü ama, sonunda bana kalan
Yalnızlığın o ekşi cumartesi tadı

Yorumlar