Keman ve Peki


Her şeyin, herkesin birbirine girdiği gündü
Harflerin biteyazdığı
Çalmaya başladı müzik
Zaten keman olmazsa olmazdı dedim
İçimizdekiler konuşmaya başladı sonra
Konuşuyorlardı ama dinlemiyorlardı birbirlerini
Bencildi ikimizin de içi
Bizim gibi değillerdi
Zaten biz de bizim gibi değildik ki
Susuyorduk öpüşeceğimize
Kötü görünmemek için elinden geleni yapan
Penguenler gibi bakıyorduk birbirinize aptalca
Peki dedin sonra
Peki dedim
Daha da itiyordu bizi pekiler
Yüzüp gelmek istedim birden
O aradaki koskoca karanlıkta yüzüp
Sana ulaşmak istedim, gerçek sana
Oysa hala dikiliyorduk karşı karşıya
Uzaklarda bir deniz feneriydin sadece
Kemanla birlikte ışıklı harfler gönderen bana
Küfrettim içimden
Olabilecek en kötü evrende olduğumuz için
Yatıyorum dedim
İyi dedin sen de
Keman sustu, ben de yattım

Yorumlar