İstiyorum


İstiyorum
Evet istiyorum seni
Bir insan diğerini ne kadar isteyebilirse, o kadar istiyorum
Doğduğum günden beri istiyorum
Sadece seni istedim herkes meme isterken
Bilye, Bisiklet, Bilgisayar, Bilet istemedim ben
Bir parça sevgi bile istemedim
Seni istedim tek, her anımda hayatımın
Her şeyi senin için yaptım
Sen olacağını bildiğim için
Yaşamındaki herkesten daha çok istiyorum
Annenden, babandan, kardeşin ve yeğeninden
Okulda yanına zorla oturtulup, sonra sana aşık olan o veletten
Bekaretini verdiğin sonra arkasından küfrettiğin o piçten
Doktorda kanlar içinde bıraktığın o uzak bebekten
O seni terk edip haftalarca ağlatan pis heriften
Her gün seni görmek için ortaya çıkan bulanık güneşten
Senin için bir uydusunu feda edebilecek hantal jüpiterden
Gezegenlerden anlamayan ama seni de bırakamayan lanetli gölgenden
Seni her gün yüzlerce defa gören aynadaki senden
Hepsinden daha çok istiyorum.
Her gece, her sabah, her zaman istiyorum seni
Her şehirde, her yüzyılda, her denizde, her filmde istiyorum
Her şarkınla, her renginle , her kokun, her çiçeğinle
Her şeyinle istiyorum seni, sevgini değil, sadece seni
Ve evet, o şarkıdan da daha çok istiyorum.
Gel artık

Yorumlar