İki Kişilik Diyaloglar - 3


- Malları İspanyol'a yolladıktan sonra Kurt Halil'i göreceksin
- Abi ne malı, ne İspanyol'u cenazedeyiz
- İşte, en çok İspanyol'u severdi Kurt Halil, sonra da malları, bi de annesini
- Halil Abi de burda abi
- Niye vurmadın mı onu?
- Yok abi kıyamadım, onun yerine annesini vurdum, Deli Dumrul hesabı
- Ne alakası var orada anne ölmüyordu ki
- Yok abi, yanlışın var, anne teklif ediyordu canını
- Lan, anne, baba istemiyordu, karısı veriyordu ya, onu da Dumrul istemiyordu.
- Ben anneden sonrasını okumadım abi, kusura bakma, o yüzden anneyi vurdum.
- Lan bi kitap okumuşsun onu da yanlış  okumuşsun, ne yapacağız şimdi?
- Bilmem abi, Halil abi de kötü kötü bakıyor buraya
- Bakar tabi annesini öldürmüşsün, gerçi o daha önce ölmemiş miydi ?

PREVIOUSLY ON IKI KISILIK DIYALOGLAR

- Onu bana Kurt Halil hediye etmişti, annesinden yadigar
- Annesi ne zaman öldü ki?
- Elini öpmeye gittiğimiz gün kıskandı beni Halil, bıçakladı kadını
- Allah kabul etsin, Cennet ayaklarının altında sonuçta



TODAY

- Tamam hatırladım abi, zaten ben de İspanyol'un annesini öldürmüştüm
- O niye ki?
- İşte siz Cennet filan deyince canım çekmişti benim
- O gavur ama, cennete gitmez ki
- Yok abi, ben işimi garantiye aldım, ölmeden önce Kelime- i Şehadet getirttim zorla.
- Ben de niye camideyiz diyecektim tam, ağzımdan aldın lafı
- Bi saniye abi, bakayım - yok almamışım duruyor orada
- Sana camide espri yapılmaz demedim mi kaç kez?
- Dışardayız ama abi, hem ağzında maydanoz var da ondan şey etmiştim
- Bakma o zaman, İspanyol nerede peki? Taziyelerimi ileteyim?
- O mallar gelmeyince sinirlendi, Kurt Halil'in annesini öldürmeye gitti
- Niye yollamadın malları adama ya?
- Abi diyorum ya benim işim vardı diye, hangisini yapayım?
- Çok çalıştırıyoruz seni
- Evet abi, Portekizli bile daha az çalışıyor
- Onun aklı fikri siestada, tuzu kuru nasılsa
- Fiesta abi, fado ve futbol bir de,
- Ee, Kurt Halil niye burada annesini öldürecekse İspanyol ?
- Bilmiyor musun İspanyol'u, bir işi düzgün yapamaz o. Halil Abi de rahat o yüzden
- Fransız da görünmüyor uzun zamandır?
- Onu söyleyecektim ben de abi
- Neyi
- İspanyol'un annesine gittiğimde Fransız, Kurt Halil'in babaannesinin kılığına girmiş yatakta yatıyordu.
- Eee?
- İşte senin bu dudakların niye bu kadar büyük deyince zorla öptü beni
--Eee?
- İşte orucum bozulur mu diyecektim tam, Kurt Halil geldi
- O yüzden sinirli o zaman
- Yok abi, o sırada, beni onu vurdurmaya gönderdiğini ağzımdan kaçırmış olabilirim belki.
- Allah kabul etsin, iyi adamdır Kurt Halil, ramazana saygı gösterir.
- Evet, saygıda kusur etmeden vurmuştu Ramazan itini
- Ben anlamadım yalnız bu kimin cenazesi ki, İspanyol'un annesine de gidemediysen?
- Senin diye düşünmüştük abi de, sen de istersen tabi
- Yok, istemiyorum ben
- Tamam abi, allahın sevgili kuluymuşsun
- Biliyorum, bir ben, bir de George Michael
- O da öldü abi işte zamanı gelince
- Allah Taksiratını affetsin
- Abi Hoca geldi, ne diyeyim
- Hayırlı Cumalar de istersen
- Halil Abi de öyle demişti
- O'nu da görmeyi unutma malları İspanyol'a gönderdikten sonra
- Tamam abi, iyi eğlenceler size
- Sana da ilk göz ağrım. Houston'a da selam söyle, herkes sorun bildiriyor. Bunalmışlardır adamlar.
- Tamam, abi. Hayırlı cumalar.
- Mutlu Karlofçalar.

Yorumlar