Eskiden Olsa


Eskiden olsa dururdum
Durmadım ama
Sadece yavaşladım onu görünce
Uzun uzun baktım yürürken
Eskiden olsa gidip konuşurdum
Konuşmadım ama
Sadece bir şeyler geveledim sessizce
Başka bir şeyler düşünmeye çalışırken
Eskiden olsa düşünmezdim eskiyi
Duramadım ama düşünmeden
Güzel günlerdi yine de
Daha yağmurlar dinmemişken
Eskiden olsa eskide kalmazdı her şey
Bana rağmen kalmazdı
Verirdim onun için her şeyimi o zamanlar
Henüz bu kadar tükenmemişken
Eskiden olsa böyle görmezdi beni
Bu süklüm püklüm garip adam
Başka biriydim sanki onun gözünde
Beni hala severken
Eskiden olsa gülümserdi o da
Şimdiki gibi kaçırmazdı gözlerini
O gülümseyince eski diye bir şey olmazdı hiç
Her şey şimdi oldurdu.
Sonuma yürümezdim ben de o yok olunca
Sevdiğimi inkar etmezdim
Eskiden olsa
Yaşardım hatta ben belki
Silmezdim kendimi şimdiki gibi
O başka bir erkeğin kollarında yatarken

Yorumlar