Cevapsız Sorular



Ne düşünür sinekler bir şehirden ayrılırken?
Hayatlarındaki ilk günü nasıl karşılar geleceğin terzileri?
Sekiz yıl önce şarkı söyleyenlerin akıllarına daha yeni mi geldim ben?
Neden yağmur gittikten sonra hüzün kalır hala?
Doğduğum zaman hak etmiş miydim  bu hayatı ben gerçekten?
Ayağını mı kaydırdım yoksa başka bir terzinin yolda?
Nedir zorlayan şehri terk etmeye bir insanı?
Sinekler yağmuru bizden daha mı çok sever yoksa?
Neden kimse bana gerek olmadığımı söylemedi o gün?
Kırkiki yıl önce öğrenmeseydim o kelimeleri bırakabilir miydim hala seni?
Ben iyiyim mi derdim sadece yoksa, bir şey yok?
Neden bütün şarkılarda kendilerinden bir şeyler bulmaya çalışır insan?
Ve neden aslında sinekler için yazılmıştır o şarkılar?
Yaşadığı hayatı hak eden kaç sinek var?
Ve kaç tanesi benim gibi üzerine basılıp ezilmek istiyor akşam üstleri?
Neden kolay olmuyor hiç hayat?
Gidiyorum ben

Yorumlar